Saras EM optakt – minimal konkurrence og sygdom

Posted: 26 June, 2012 in Nyheder

Efter den bedst tænkelige start på sæsonen man overhovedet kan tænke sig, så fik Sara en brat opvågning i starten af denne månede, da hun skulle til sit tredje løb.

På vej til Istanbul, hvor hun skulle forsøge at skære endnu en luns af den danske rekord, blev hun desværre syg:-( Dagen efter havde helbredet det bedre, så hun deltog i konkurrencen med noget blandet succes (tiden 56,93 sek.), og det skulle da også vise sig, at kroppen langt fra var frisk. Hjemturen og de kommende dage var præget af opkast og kvalme, så det efterfølgende stævne i Rusland måtte også droppes. Som hun også selv skriver på sin hjemmeside, så var det nok den bedste løsning.

Siden har Sara dog fået trænet rigtig godt, og der er derfor gode forhåbninger til det kommende EM, hvor Helsinki lægger baner til de spændende konkurrencer. Sara er på årsbedste resultat seedet nummer 10 og på sin personlige rekord som nummer 14. Og med hhv. 16 og 8 i semifinale og finale, så der der lagt op til flere løb;-)

Det seneste par uger, har Sara også været en del i medierne – her følger lidt udvalgte links til nogle spots fra kanlasport.dk:

Interview i rekordtid

Gode forberedelser til EM/OL

EM pressemøde: Målsætning til EM

OL: Det bliver stort

Målsætning om en EM finale

Advertisements
Comments
  1. OffimeExifs says:

    Med Facebook for nylig har udgivet sin IPO det spørgsmål bliver stillet nu, er, hvorvidt det kan slå Google og deres evigt populære Adwords .
     
    Uden tvivl Facebook er et yderst populært social networking site og stadig fortsætter med at vokse. Men én ting, der er fortsat med at plage Facebook er dens annoncer. Sitet fortsætter med at vokse i popularitet , men havde kun en annonce klikfrekvens på .05% i 2010 i forhold til Googles 0,4 % er det ikke så godt, især i betragtning af det er under det amerikanske gennemsnit klikfrekvens på .1% . For dem af jer der ikke kender klikfrekvens eller CTR er væsentlige annoncer popularitet . Det beregnes ved at dividere antallet af klik på en annonce divideret med antallet af gange, det er vist .
     
    I første kvartal af af 2012 rapporteres det, reklame satser steg med 40 %, mens klikfrekvenserne faldt 8%. Før du investerer i annoncer med Facebook bare overveje klikfrekvenser falde med omkring halvdelen , efter at de er blevet frigivet til en dag eller to.
     
    Hvad kan du lide mere ?
     
    Klik her for at stemme på Facebook eller Google plus – hvem vinder social konkurrence

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s