Comeback

Posted: 2 May, 2010 in Nyheder

Overskriften er ikke hæftet på de aktive, men på mig selv. Efter 1½ måned, hvor jeg har haft så travlt som aldrig før, så vender jeg nu igen tilbage med jævnlige opdateringer her på siden.

Imorgen tager jeg på træningslejr til Formia, Italien, og der er målet, at jeg dernede skal følge op på de begivenheder og den træning der er foregået siden min sidste opdatering fra Doha!

Jeg kan dog lige komme med en kort resultat up-date fra USA. Daniel er nemlig kommet godt igang med sæsonen. Og efter sæsonåbning på 48,31 sek i starten af april, så løb Daniel i denne weekend 47,67 sek. på 400 m – han begynder at komme i form. På 200 m blev det til 21,27 sek – dog i for meget medvind. Se resultater her.

Som sagt, så vender jeg snarest tilbage med mere nyt!

Leave a Reply

