Coach-battle

Posted: 1 October, 2009 in Nyheder

mikkel

uwe

vs

 

I dag stod den på en lidt anderledes træning! Imens de aktive holder restitutionsuge, så havde Uwe og jeg sat hinanden stævne til en gang coopertest, hvor også den tilflyttede Anders Bøvling stillede til start.

Jeg har de seneste 3-4 uger trænet for at komme i form til at forestå efterårets og vinterens hårde fysiske træning, så dagens coopertest skulle bruges til at teste om det var lykkes! Målet var på forhånd 3000 m – hvis det blev opnået, så vurderede jeg at formen ville være god nok til at kunne køre med fra på mandag når vi starter trænignen frem mod den kommende sæson op.

Jeg gik fra start efter Anders Bøvling, der lagde ud i et 1,30 min pr. runde tempo, og det skulle vise sig at jeg stort set kunne holde dette tempo. Dagens resultat blev meget positivt, da jeg akkurat nåede 3190 m på de 12 min. Derved er formen ved at være, hvor den skal! Altså for at kunne holde til at forestå træningen i gruppen. Anders Bøvling endte lige efter undertegnede, da han nåede ud på 3150 m, mens Uwe måtte se sig slået med en omgang, da han endte på 2750 m.

Så i denne omgang var det mig der kunne lad sig kåre som vinderen i den interne sprinttræner-dyst i Århus – næste gang må vi have Jakob med i kampen.

Tak til Sara, Nathalie, Thomas og Anders KC for stor opbakning;-)

Comments
  1. Det var flot løbet Mikkel. Jeg ser frem til næste dyst om 2 måneder, så vi kan se om vi har udviklet os 🙂

    ps. vil dog lige påpege at jeg ikke var andet end 10 meter efter dig 🙂

  2. miklar says:

    OK – jeg giver mig! Jeg var blot TI METER foran Anders Bøvling! Men…. jeg var FORAN;-)

    Og nej, jeg regner ikke med at kunne fastholde forspringet om 2 mdr. Ikke hvis Uwe gør sit arbejde ordentligt og får dig i topform!!!

Leave a Reply

