Farvel til Holger

Posted: 3 November, 2008 in Nyheder

Efter at have træner Holger siden han var 12 år, har jeg efter denne sæson sagt pænt farvel til ham. Holger har, siden han startede, satset delvist på stangspring og delvist på kort sprint, men efter den overståede sæson blev vi enige om, at det nu var stangspringen der skulle have en chance.

På trods af en fremragende fremgang på 60 m, 100 m og 200 m, er vi enige om at der også er et stort uløst potentiale i stangspring. Jeg har ikke den fornødne tid til også at træne Holger i stangspring, så vi er blevet enige om at kontakte en af landets stangspringstrænere, Ole Kvist.

Ole har tidligere fungeret som teknisk support for Holger gennem 1-1½ år, så det er ikke en ukendt person der nu tager over. Helt slip giver jeg dog ikke på Holger, da det er aftalt, at han en gang ugentligt vedligeholder sine sprintegenskaber ved at træne med Jakob.

Jeg ønsker Holger alt mulig held og lykke med stangspringssatsningen, og jeg er sikker på at Holger fremover vil opnå fine resultater i stangspring!

Leave a Reply

