En måned er gået….

Posted: 6 December, 2006 in Nyheder

…. og der er sket absolut intet på hjemmesiden! Først stod den på en uges ferie i Italien med Janne Marie, og siden har alt min tid været brugt på at skrue hylder i væggen, være i Ikea, flytte møbler og sætte min gamle lejlighed i stand. Vi er nemlig netop flyttet til Skødstrup!

Men derimens er har der stadig været tid til masser af hård træning. Bl.a. har det meste af gruppen været på “camp” ved Vesterhavet – en mere omfattende beskrivelse fra den tur følger en af dagene. I første omgang glæder jeg mig bare over at jeg igen har internet efter 3 uger uden!

Leave a Reply

